Rebranding

Projekt identyfikacji wizualnej marki dla już istniejącego na rynku podmiotu, który wykorzystuje jego silne strony i doświadczenie w produkcji i zapleczu technologicznym, docelowo konsolidując ofertę firmy, spójnie komunikując pełną ofertę produktową w branży odpływów oraz materiałów uszczelniających, oferującej unikalne rozwiązania wykonawcze.

Celem do osiągnięcia jest uporządkowanie identyfikacji wizualnej marki funkcjonującej obecnie na rynku, nawiązując do aktualnej nazwy oraz elementu sygnetu, tworząc jednocześnie nowe rozwiązania w zakresie typografii
oraz koloru i elementów ID. Docelowa oferta skierowana jest do klienta indywidualnego, silnie uwzględniając rynek ogólnopolski oraz pośredników, hurtowników i specjalistów branżowych.

Pełen zestaw akcydensowy zawierający wariantowe wersje wizytówek dostosowane do typu odbiorcy, papier firmowy, notesy, kopery korespondencyjne oraz teczkę ofertową.

Katalogi sprzedażowe, broszury wizerunkowe oraz ulotki produktowe wykorzystywane w celach marketingowych przez wewnętrzny dział promocji a także dystrubowane do użycia przez dystrybutorów i hurtowników.

Profesjonalne sesje zdjęciowe i wizualizacje produktów przedstawiające ich wykorzystanie we wnętrzach, składowe elementy i rozłożenia montażowe.

Oznaczenia wieloelementowego systemu identyfikacji opakowań według modeli oraz parametrów, optymalizujący procesy sprzedażowe i logistyczne, ułatwiające magazynowanie produktu.

Karty gwarancyjne wraz z zawartymi instrukcjami montażowymi oraz poradnikiem dotyczącym podstawowych porad eksploatacyjnych.

Strona wizerunkowa oraz funkcjonalny sklep internetowy w pełni dostosowane do urządzeń mobilnych.    

Materiały graficzne oraz teksty promocyjne opracowywane na potrzeby prasy branżowej.