Good Vibe Festival to niezwykłe wydarzenie kulturalne mające na celu prezentowanie innowacyjnej, nowoczesnej muzyki łączącej takie style jak funk, soul, jazz, hip hop, elektronika. Do tej pory odbyło się już dziewięć edycji imprezy. Marka jest znaną i zauważalną na arenie ogólnopolskiej. Skierowana jest do ludzi młodych, szukających alternatywnych rozrywek dalekich od masowej bylejakości. Festiwal odkrywa nowe trendy muzyczne i pozwala uczestniczyć w wyjątkowych koncertach oraz imprezach towarzyszących.
Przygotowując system komunikacji wizualnej tego wydarzenia zaczęliśmy od opracowania sielskiego motywu przewodniego opartego o letnie słoneczne gradienty zachodzącego słońca, które zostały umieszczone na plakatach promujących wydarzenie. Główny klucz wizualny został przeniesiony na różne formy reklamy zewnętrznej (np. reklama przystankowa i plakaty) oraz oznaczenia przestrzeni festiwalowej.
Całość działań promocyjnych była wspierana sprzedażową kampanią online zwiększającą zainteresowanie koncertami oraz budowaniem szerokiej świadomości marki dla osób, które nie uczestniczyły jeszcze w festiwalu.
Elementem budującym przywiązanie do idei Good Vibe Festival i kreowaniem jej organicznych ambasadorów było opracowanie festiwalowego merch'u, który dostępny był w stacjonarnym sklepie wraz z albumami występujących zespołów.
Każdy uczestnik otrzymywał również dedykowane danym weekendom festiwalowym wlepki oraz przypinki.
Dodatkowo całość obsługi, techników oraz występujących artystów została oznaczona za pomocą identyfikatorów i przepasek.
Sprzedaż biletów prowadzona byłą za pośrednictwem strony internetowej, która gromadziła wszystkie aktualności oraz informacje o występujących zespołach, programie, partnerach oraz ambasadorach projektu.
Działania festiwalu dodatkowo wspierane są przez społeczność zebraną na profilach społecznościowych oraz Patronite, do którego dołączenia gorąco zachęcamy!