Międzynarodowy Festiwal Organowy to 9 koncertów katedralnych w wykonaniu muzyków z całego świata: Polski, Czech, Kostaryki, Luksemburga, Rosji, Tajwanu, Ukrainy i Włoch. Dodatkowo koncerty festiwalowe odbywają się w trakcie dwóch miesięcy w 8 miastach na Pomorzu m. in. w kościołach w Darłowie, Bobolicach, Białogardzie, Dźwirzynie, Mielnie czy Szczecinku.
W roku 2019 koncerty główne festiwalu powróciły do koszalińskiej katedry, która przechodziła przez ostatnie kilka lat gruntowną renowacje zmieniając swoje oblicze w trakcie prac konserwacyjnych.
Detale architektoniczne w odnowionym wnętrzu katedralnym wraz z motywem głównym skupiającym się na powracającej lokalizacji.
Festiwalowe przypinki, bilety oraz rollupy występujące w kilkunastu iteracjach zależnie od typu koncertu z podziałem na wersje katedralne i pozamiejscowe.
Ulotki informacyjne zawierające pełen program oraz lokalizacje punktów festiwalowych występujące w wersji katedralnej oraz pozostałych miast festiwalowych.
Elementy promocji zewnętrzej - reklamy przystankowe, słupy informacyjne oraz flagi uliczne i elewacyjne.
Elementy identyfikacji wizualnej dostosowane do profili social media oraz komunikacji online.