Projekt identyfikacji wizualnej dla firmy zajmującej się sprzedażą wysokiej jakości alkoholu, jednocześnie prowadzącej działalność edukacyjną, szkolenia oraz degustacje. Ramy działań dotyczyły zmian znaku graficznego, klucza wizualnego, oznaczeń zewnętrznych oraz materiałów promocyjnych i akcydensowych.

Głównym założeniem projektowym było odświeżenie wizerunku marki, dostosowanie go do aktualnej oferty premium, przebudowa strony internetowej, założenie bloga oraz szereg działań marketingowych, które miały na celu zwiększenie świadomości brandu i ugruntowanie jego pozycji marki jako Top of Mind w swoim segmencie.

Odświeżeniu uległy zestawy akcydensowe i prezentowe dodawane do bazowej oferty, a ponadto zaprojektowane zostały mapy sensoryczne ułatwiające dobór i personalizacje określonych grup alkoholi do gustu i smaku klienta.

Całość zmian wizerunkowych została adaptowana i wdrożona na potrzeby komunikacji social media na Facebook'u i Instagramie oraz informacyjnych grafik okolicznościowych.

Przeprojektowana została strona internetowa, która zmieniła swój charakter na wizerunkowy z mocnym naciskiem na elementy edukacyjne. Powstał zupełnie nowy szkielet doświadczenia użytkownika, który został wsparty przez klucz wizualny oparty o wizualizacje 3D różnych rodzajów trunków, nową kolorystykę, piktogramy i typografię.