Projekt nazwy, znaku graficznego, identyfikacji wizualnej oraz opakowań nowej marki wchodzącej na rynek gotowych produktów wegetariańskich dystrybuowanych w wielkopowierzchniowych sklepach handlowych oraz segmencie convenience store. Jego zakres jest poszerzony również o komunikacje social media, kampanie online oraz prezentacje sprzedażowe przeznaczone do użytku wewnętrznego.
![](https://letsgrow.pl/content/images/2020/10/Vegeidealni-znak.png)
Idea projektu podkreśla przede wszystkim nową energie, silnie warzywny charakter produktów, czysty skład pozbawionym konserwantów oraz barwników zakładając segmentowość produktów w zakresie różnorodności linii oraz jej wewnętrznych iteracji.
![](https://letsgrow.pl/content/images/2020/10/Koperta.png)
![](https://letsgrow.pl/content/images/2020/10/Wizyt-wka-1.png)
![](https://letsgrow.pl/content/images/2020/10/Akcydensy-1.png)
Stworzona nazwa oraz znak były bazą do stworzenia zestawu akcydensowego o korporacyjnym charakterze służącym do codziennej korespondencji biurowej, ofert oraz komunikacji na poziomie działów sprzedaży czy technologii produkcji.
![](https://letsgrow.pl/content/images/2020/10/Vege-Ok-adka.png.jpg)
Opakowania produktowe zostały stworzone już na bazie poszerzonego klucza wizualnego, który skupiał się na ideach zawartych w strategii marki, eksponując energie i kolor oraz dzięki wariantowym ilustracjom płynnie dopasowując się do typu produktu oraz wykrojnika opakowania.
![](https://letsgrow.pl/content/images/2020/10/VEGEGIF.gif)
Na potrzeby komunikacji wewnętrznej marki zostały stworzone zostały prezentacje marketingowe zawierające kluczowe informacje sprzedażowe, insighty rynkowe oraz wyglądy kolejnych produktów i ich opakowań zbiorczych.
![](https://letsgrow.pl/content/images/2020/10/Vegeidealni-Prezentacja-2.png)
![](https://letsgrow.pl/content/images/2020/10/Vegeidealni-Prezentacja.png)
![](https://letsgrow.pl/content/images/2020/10/Vegeidealni-Prezentacja-3.png)
Strona wizerunkowa zawierająca podstawowe informacje dotyczące marki oraz zakresu oferowanych produktów oraz sekcją inspiracyjną z wartościami jakie przynosi spożywanie wybranych warzyw zawartych w oferowanych produktach.
![](https://letsgrow.pl/content/images/2020/10/Strona-WWW.png)
Sesje zdjęciowe oraz produktowe zrealizowane na potrzeby promocji marki w social media oraz kampaniach online.
![](https://letsgrow.pl/content/images/2020/10/IMG_7233.jpg)
![](https://letsgrow.pl/content/images/2020/10/IMG_7241.jpg)
![](https://letsgrow.pl/content/images/2020/10/Vege-kreacja-2.0-1200x900.png)
Skuteczna komunikacja na portalach Facebook i Instagram oparta o poszerzony klucz wizualny wykorzystująca wpisaną w strategie marki charakterystyczną kreatywną lingwistykę oraz bezpośrednie podejście do klienta.
![](https://letsgrow.pl/content/images/2020/10/zcxz.jpg)
Efektem synergii działań producenta oraz studia jest obecność produktów w kilkunastu wariantach oraz iteracjach opakowań w szeregu dyskontów sieci spożywczych oraz dalszy rozwój marki wraz z tworzeniem marek własnych w kolejnych segmentach rynku produktów wegetariańskich.
![](https://letsgrow.pl/content/images/2020/10/Sklepy.png)