Projekt nazwy, znaku graficznego, identyfikacji wizualnej oraz opakowań nowej marki wchodzącej na rynek gotowych produktów wegetariańskich dystrybuowanych w wielkopowierzchniowych sklepach handlowych oraz segmencie convenience store. Jego zakres jest poszerzony również o komunikacje social media, kampanie online oraz prezentacje sprzedażowe przeznaczone do użytku wewnętrznego.

Idea projektu podkreśla przede wszystkim nową energie, silnie warzywny charakter produktów, czysty skład pozbawionym konserwantów oraz barwników zakładając segmentowość produktów w zakresie różnorodności linii oraz jej wewnętrznych iteracji.

Stworzona nazwa oraz znak były bazą do stworzenia zestawu akcydensowego o korporacyjnym charakterze służącym do codziennej korespondencji biurowej, ofert oraz komunikacji na poziomie działów sprzedaży czy technologii produkcji.

Opakowania produktowe zostały stworzone już na bazie poszerzonego klucza wizualnego, który skupiał się na ideach zawartych w strategii marki, eksponując energie i kolor oraz dzięki wariantowym ilustracjom płynnie dopasowując się do typu produktu oraz wykrojnika opakowania.

Na potrzeby komunikacji wewnętrznej marki zostały stworzone zostały prezentacje marketingowe zawierające kluczowe informacje sprzedażowe, insighty rynkowe oraz wyglądy kolejnych produktów i ich opakowań zbiorczych.

Strona wizerunkowa zawierająca podstawowe informacje dotyczące marki oraz zakresu oferowanych produktów oraz sekcją inspiracyjną z wartościami jakie przynosi spożywanie wybranych warzyw zawartych w oferowanych produktach.

Sesje zdjęciowe oraz produktowe zrealizowane na potrzeby promocji marki w social media oraz kampaniach online.

Skuteczna komunikacja na portalach Facebook i Instagram oparta o poszerzony klucz wizualny wykorzystująca wpisaną w strategie marki charakterystyczną kreatywną lingwistykę oraz bezpośrednie podejście do klienta.

Efektem synergii działań producenta oraz studia jest obecność produktów w kilkunastu wariantach oraz iteracjach opakowań w szeregu dyskontów sieci spożywczych oraz dalszy rozwój marki wraz z tworzeniem marek własnych w kolejnych segmentach rynku produktów wegetariańskich.