Projekt identyfikacji wizualnej dla istniejącego warsztatu samochodowego, będącego w trakcie procesu zmiany lokalizacji, rozbudowy, zwiększenia oferty oraz ilości pracowników. Wykorzystujący aktualną nazwę przy całkowitej zmianie znaku graficznego oraz klucza wizualnego, następnie aplikowanego na akcydensy, oznaczenia zewnętrzne i elementy reklamy outdoorowej.

Zadaniem projektowym była zmiana wizerunku marki, skupienie się na wybranej grupie odbiorców dopasowanej do zakresu prezentowanej oferty, a także otworzenie się na nowy segment rynku - klientów premium, którzy wcześniej byli poza zasięgiem z racji lokalizacji, braku stronu www oraz profili w social mediach.

W ramach działań powstały podstawowe zestawy akcydensowe - papier firmowy, zestaw wizytówek, notesy, długopisy oraz drukowane materiały poligraficzne - ulotki, banery reklamowe i elementy reklamy prasowej.

Częścią działań było również przygotowanie dedykowanych materiałów w postaci naklejek, zawieszek oraz manuali wykorzystywanych w trakcie regularnie prowadzonych przeglądów, napraw, wymian części oraz płynów eksploatacyjnych.

Zmiana lokalizacji pociągnęła za sobą również nowe możliwości promocji, przestronna hala oraz poczekalnia umożliwiły ulokowanie oznakowanej recepcji, miejsca pierwszego styku z marką, uzyskania informacji oraz poczęstunku. Wszyscy pracownicy otrzymali także uniformy - oznakowane koszule, kombinezony oraz czapki, dopasowane do wykonywanych zadań.

Proces daleko idących zmian dotyczył w równym stopniu sfery online, pojawienia się funkcjonalnej i responsywnej strony WWW z pełną ofertą i formularzem kontaktowym oraz wdrożeniem komunikacji social media.

Kończącym etapem było zaprojektowanie oznaczeń zewnętrznych, bramy wjazdowej, kasetonu reklamowego oraz kompletu flag.